Distances pirkuma noteikumi – LĪGUMS
Distances pirkuma noteikumi-Līgums nosaka sekojošas lietas:
• Pirkšanas un pārdošanas kārtību
• Pārdevēja un Pircēja pienākumus un tiesības
• Pārdevēja piedāvāto Preču un/vai pakalpojumu iegādes un apmaksas noteikumus
• Preču un/vai pakalpojumu piegādes un atpakaļ atdošanas procedūru
• Pārdevēja un Pircēja atbildību
• Nosaka citus ar Preču un/vai pakalpojumu pirkšanu un pārdošanu saistītos jautājumus
PārdevējsOPEN TOOLS SIA, uzņēmuma reģ. Nr.
40203526916, PVN reģ. Nr. LV40203526916, adrese: Latgales iela 3b,
Alūksne, LV-4301, Latvija, tel. +371 26272360, e-pasts:
[email protected]
Pircējs
Fiziska vai juridiska persona, kura
izdara pasūtījumu www.opentools.lv interneta tirdzniecības vietnē un
veic apmaksu Līguma norādītajos veidos un apstiprina, ka piekrīt
Lietošanas noteikumiem. Distances līgums attiecas uz visiem pasūtījumiem
un pirkumiem, kas veikti www.opentools.lv interneta tirdzniecības
vietnē. Šis Distances līgums neattiecas uz pirkumiem, ko Pircējs veicis
klātienē.
Prece
Preces, kuras var iegādāties vietnē www.opentools.lv.
Visas
cenas www.opentools.lv ir norādītas EUR valūtā ar PVN 21%. Norādītās
cenas par precēm neietver piegādes izmaksas. Preču saņemšana OPEN TOOLS
preču izsniegšanas punktā ir bezmaksas.
Pasūtījums
Pircēja izteikts piedāvājums no Pārdevēja iegādāties Preces vai Piegādes pakalpojumu Pircēja noteiktā apjomā.
Piegādes pakalpojums
Pakalpojums, kura
rezultātā tiesības uz Preci tiek nodotas Pircējam uz viņa paša rēķina,
un ko Pārdevējs piedāvā Pircējam www.opentools.lv vietnē par Pārdevēja
noteiktām cenām; Piegādes pakalpojuma cena ir norādīta pie preces.
Apjoma Piegādes cena tiek noteikta no Pārdevēja puses pēc šāda
pakalpojuma pieprasījuma saņemšanas izdarot pirkumu. Par piegādes cenu
Pārdevējs sazinās ar Pircēju pēc šāda pakalpojuma pieprasījuma
saņemšanas un informē par tā izmaksām. Pircējam ir tiesības piekrist vai
atcelt šī pakalpojuma pirkumu. Preču saņemšanas Pārdevēja preču
izsniegšanas punktā ir standarta bezmaksas preču saņemšana. Preču
piegādes, nosūtīšanas, saņemšanas pakalpojums ir maksas pakalpojums
izņemot gadījumus, ja ir veikta atsevišķa vienošanās.
Grozs
Pircēja www.opentools.lv vietnē pirkšanai izvēlēto Preču un Piegādes pakalpojumu saraksts.
Mans profils
www.opentools.lv vietnē Pircēja
izveidots lietotāja profils Darījuma veikšanai, kurā tiek saglabāta
Pircēja noslēgto Darījumu vēsture (ieskaitot informāciju par veiktajiem
pasūtījumiem), kontaktinformācija, piegādes adrese un cita Pircēja
ievadīta/norādītā informācija/dati.
Darījums
Līgums starp Pircēju un Pārdevēju par
Preces pirkumu un Pakalpojuma sniegšanu, kas noslēgts neklātienē,
izmantojot distances saziņas līdzekļus.
Pasūtījuma numurs
Numurs, kurš tiek piešķirts Pircēja Pasūtījumam.
MK noteikumi
Ministru kabineta noteikumi Nr.
255 “Noteikumi par distances līgumu”, kuri piemērojami, ja Pircējs kā
Patērētājs izmanto www.opentools.lv vietni, lai iegādātos OPEN TOOLS
piedāvātās Preces.
Līguma priekšmets
www.opentools.lv piedāvātās
preces pārdošana notiek ar internetā izvietota piedāvājuma starpniecību,
saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma
(PTAL) 10. pantu, šādā gadījumā, pircējam veicot pasūtījumu, starp
pircēju un pārdevēju tiek slēgts Distances līgums.
Pārdevējs www.opentools.lv vietnē pārdod, un Pircējs no Pārdevēja
pērk Preces un pasūta Piegādes pakalpojumus par Pārdevēja noteiktajām
cenām. Par Preču un Piegādes pakalpojumu klāstu un daudzumu Puses
individuāli vienojas, ikreiz tās/tos pērkot/pārdodot.
Darījums ir noslēgts, tiklīdz Pircējs ir veicis Pasūtījumu un tā apmaksu šeit noteiktajā kārtībā.
Pēc maksājuma veikšanas saskaņā ar maksas noteikumiem un pēc Preces
nodošanas Pircējam, Pircējs ir Preces īpašnieks. Atbildība par Preču
nejaušas bojāejas vai sabojāšanās risku pāriet Pircējam, kad Pircējs vai
trešā persona, kuru norādījis Pircējs, ir saņēmis Preces.
Pārdevējs nav atbildīgs par sekām, kas var iestāties Pircējam, ja
Pircējs nodevis trešajai personai savu www.opentools.lv vietnes paroli
un/vai pasūtījuma numuru un/vai apstiprinājumu, kad Pasūtījums ir
sakomplektēts un sagatavots izsniegšanai.
Pirkšanas noteikumi
Veicot pasūtījumu www.opentools.lv vietnē nospiežot pogu
"Apstiprināt pirkumu" pircējs piekrīt saņemt preces piegādes dokumentu
elektroniski un bez paraksta uz norādīto e-pastu. Tā kā preču
tirdzniecība notiek interneta vidē, tad darījuma partneris akceptē preču
piegādes pavadzīmes/rēķinus, kas ir izveidotas elektroniski un nesatur
parakstu.
Pircējs pasūta Preces, aizpildot attiecīgu pasūtījuma formu
Pārdevēja mājas lapā www.opentools.lv. Veicot pasūtījumu, Pircējs
apņemas norādīt precīzu informāciju, t.i., vārdu, uzvārdu, piegādes
adresi (ja izvēlēta šāda opcija) un savu kontaktinformāciju un nospiežot
uz lauka „Apmaksa“. Preces pasūtīšana uzskatāma par Pircēja piedāvājumu
Pārdevējam noslēgt šo Distances līgumu par pasūtītās Preces piegādi un
par Pircēja piekrišanu iegādāties pasūtīto Preci par norādīto cenu.
Personas dati, kas attiecas uz preces piegādi, netiek nodoti trešajai
personai, izņemot piegādātāju pasūtījuma piegādes nodrošināšanai.
Pasūtījumus Pircējs var veikt 24 stundas diennaktī, bet pasūtījumu
komplektēšanu Pārdevējs veic: darba dienās no plkst. 9.00 līdz 17.00,
sestdienās, svētdienās un svētku dienās – komplektēšana netiek veikta
(izņemot gadījumus, kad Pircējs ir personīgi sazinājies ar Pārdevēju un
ir atrunāta steidzama komplektēšana un piegāde).
Pārdevējs nosūta Pircējam apstiprinājumu par pasūtījuma pieņemšanu
e-pasta veidā. Ja Pircējs nesaņem apstiprinošu e-pastu, tad pasūtījums
nav pieņemts.
Pasūtījumu apstrāde notiek katru darba dienu, bet izņēmumu
gadījumos var aizņemt līdz pat 2 (divām) darba dienām, tāpēc, ja preču
iegāde ir nepieciešama steidzami, iesākam sazināties telefoniski.
OPEN
TOOLS patur tiesības atsevišķus pasūtījumus - (daudz preču pozīciju,
liels pasūtījuma apmērs, liela kopsumma) apstrādāt tikai pēc apmaksas
saņemšanas.
Preču atlikumiem ir informatīvs raksturs, to atjaunošana
notiek dienas laikā. Ja Jūsu izvelētā prece nebūs pieejama, mēs
piedāvāsim tās aizvietošanu ar līdzvērtīgu vai saņemšanu līdz ar
jaunu preču pievedumu. Precēm, kuras ir eksponētas kā ‘’Ar defektu’’,
‘’Nekomplekts’’, komplektācija var atšķirties no attēlā redzamā.
Elektroniski noslēgtie līgumi turpmākai apskatīšanai mājas lapā netiek saglabāti.
Par pasūtīto preci var norēķināties izmantojot bankas
pārskaitījumu, iespējams arī norēķins preces saņemšanas brīdī ar
maksājumu karti.
Piegādes laiki
Pasūtot preci piedāvājam izvēlēties vienu no diviem preces
saņemšanas veidiem: bezmaksas – pasūtītā prece tiek saņemta preču
izsniegšanas punktā. Vai ar piegādi – pasūtītā prece tiek piegādāta uz
preču pakomātu vai norādītajā adresē kā maksas pakalpojums. Preces tiek
piegādātas ar Omniva, Venipak, DPD un Latvijas Pasts starpniecību.
Klients var izvēlēties starp piegādi uz preču pakomātu vai kurjera
piegādi uz izvēlēto adresi. Preču piegāde iespējama arī kā Pārdevēja
transporta pakalpojums.
Preces tiek piegādātas darba dienās no 8:00 līdz 17:00, ar
atsevišķiem izņēmumiem, kad piegāde šājā laika posmā nav iespējama,
Pārdevējs vai piegādes pakalpojuma izpildītājs sazināsies ar Pircēju,
lai saskaņotu piegādes laiku ārpus darba laika, kā arī brīvdienās un
svētku dienās.
Izdarot pasūtījumu uz precēm, kuras atrodas piegādātāja noliktavā,
piegāde uz preču pakomātiem parasti tiek izpildīta 2-3 darba dienu
laikā. Preču piegāde ar kurjera pakalpojumu parasti tiek izpildīta 3-5
darba dienu laikā, atkarībā no kurjeru kompāniju noslodzes un
sezonalitātes. Atsevišķos izņēmuma gadījumos, kad būtu notikusi
situācija, kuru iepriekš nebūtu bijis iespējams paredzēt (transporta
piegādes nelaimes gadījums, zādzība, trešās personas nolaidība, vai tīša
mantas iznīcināšana) maksimālais piegādes laiks var sasniegt līdz 10
darba dienām. Taču, ja Pircējs ir izdarījis pirkumu par preci, kura nav
pieejama Pārdevēja noliktavas atlikumos, Pārdevējs par to informē
pircēju un saskaņo jaunu piegādes laiku. Atkarībā no izvēlētās preces,
atsevišķos izņēmuma gadījumos maksimālais piegādes laiks līdz pasūtītā
prece atgriežas Piegādātaja noliktavas krājumos var sasniegt līdz 20
darba dienām, neskaitot klienta izvēlēto piegādes veidu.
Preces tiek piegādātas līdz mājas ārdurvīm, bez ienešanas vai
uznešanas, jums ir jānodrošina precu pieņemšana un izkraušana. Visos
gadījumos preces piegādes laiks un piegādes maksa tiek saskaņota
pasūtījuma noformēšanas laikā.
Pirms sākat iegādāto preci izmantot, lūdzu rūpīgi izlasiet preces
lietošanas instrukciju un preci lietot tikai saskaņā ar tās ražotāja
norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas
mērķiem.
Atteikuma tiesības
Balstoties uz Latvijas Ministru kabineta noteikumu „Noteikumi par
distances līgumu” klientam ir tiesības, neuzrādot atteikšanās iemeslu,
14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā atteikties no www.opentools.lv
iegādātās preces un atdot to atpakaļ pārdevējam, izņemot MK
noteikumos minētos gadījumus.
Atteikuma tiesību izmantošanas termiņš beigsies pēc 14 dienām,
sākot no dienas, kad jūs esat ieguvis vai trešā persona, kas nav
pārvadātājs, bet kuru jūs esat norādījis kā preču saņēmēju, ir
ieguvusi preces valdījumā. Lai izvairītos no strīdus situācijām, Preces
saņemšanas brīdī Pircējam ir jāpārliecinās vai tā atbilst pasūtījumam
(krāsa, preces nosaukums un citi būtiski parametri).
Lai, atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja savu
paziņojumu par atteikumu tiesību izmantošanu nosutīsiet pirms atteikuma
tiesību termiņa beigām:
Ja Pircējs vēlas izmantot atteikuma tiesības, tādā gadījumā tam ir
jāsazinās ar Pārdevēju pa e-pastu:
[email protected] . Pircējs saņem no
Pārdevēja atbildi ar iesniedzamajiem datiem preces atgriešanai un kopā
ar čeka vai Pavadzīmes/Rēķina kopiju tos iesniedz Pārdevējam.
Preci bezmaksas var atgriezt Pārdevēja standrta preču izsniegšanas
punktā iepriekš sazinoties un pārliecinoties, ka Pārdevēja pārstāvis
atrodas uz vietas. Vai arī Pircējam preci nosūtot uz saskaņoto pakomātu
vai piegādājot to ar kurjera starpniecību. Pircējam ir obligāts
pienākums saglabāt un nesabojāt Preces oriģinālo iepakojumu.
Pircējam ir pienākums saglabāt gan kurjerpasta dokumentus par
Preces saņemšanu, gan pasta/kurjerpasta dokumentus par Preces atgriešanu
Pārdevējam.
Sīkāku informāciju par to, kas ir distances līgums un atteikuma tiesības, Pircējs var iepazīties sekojošā mājas lapas adresē:
http://www.ptac.gov.lv
Naudu par atgriežamo Preci un tās piegādes izmaksām Pārdevējs
pārskaita uz Pircēja norādīto bankas kontu 14 (četrpadsmit) kalendāro
dienu laikā vai ātrāk pēc Līguma izbeigšanas un atgrieztās preces
saņemšanas saskaņā Pircēja atteikumu. Jebkurā gadījumā no Jums saistībā
ar šādu atmaksāšanu netiks iekasēta nekāda maksa. Mēs varam aizturēt
atmaksājumu līdz brīdim, kad mēs būsim saņēmuši preces atpakaļ
vai, kad Jūs būsiet iesniedzis apliecinājumu par to, ka preces ir
nogādātas atpakaļ, atkarībā no tā, kura darbība tiek izpildīta
agrāk.
Atteikuma tiesību izmantošanas termiņā Jums ir tiesības preci
lietot tiktāl, cik tas nepieciešams preces rakstura, īpašību un
darbības pārbaudei. (tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt
pirms preces iegādes parastajā veikalā). Izmantojot atteikuma
tiesības, Jūs esat atbildīgs par preces lietošanu, kas pārsniedz
preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudes nolūkam paredzēto.
Jūs esat atbildīgs par tādu preces lietošanu atteikuma tiesību
izmantošanas termiņā, kas nav savienojama ar labas ticības principu,
kā arī par preces vērtības, kvalitātes un drošuma
samazināšanos. Prece, kurai ir lietošanas pazīmes vai bojāts
iepakojums nevar tikt atgriezta.
OPEN TOOLS saglabā tiesības atteikties pieņemt preci, kura nav pilnā komplektācijā.
Ja preces lietošanas laikā precei ir radušās tehniska rakstura
problēmas, preces servisa apkalpošana tiks veikta saskaņā ar Latvijas
Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām. Preces
servisa apkalpošanas laikam jābūt likumā notektajos termiņos.
Par preces kvalitāti saņemtās pretenzijas tiks risinātas saskaņā ar
Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL)
normām, atbilstoši reglamentējošajiem Ministru kabineta noteikumiem.
Atgādinām, ka PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.
Ievērojot Latvijas Republikas likumdošanas normas, OPEN TOOLS
saglabā ar pircējiem noslēgtos pirkuma līgumus grāmatvedības kārtošanai
nepieciešamajā apjomā.
Ministru kabineta 2014.gada 20. maija noteikumi Nr.255 “Noteikumi
par distances līgumu” 22.punkts nosaka ka, patērētājs nevar izmantot
atteikuma tiesības, ja:
• Prece tiek izgatavota pēc Patērētāja norādījumiem vai Prece ir nepārprotami personalizēta;
• Prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
• Patērētājs ir atvēris iepakojumu Precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;
• Prece tās īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;
• Patērētājs ir vienojies ar Pārdevēju veikt steidzamus remontdarbus
vai tehniskās apkopes darbus. Ja Pārdevējs, ierodoties pie Patērētāja,
sniedz papildu pakalpojumu vai piegādā preces, kas nav nepieciešamās
rezerves daļas, lai veiktu remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus,
atteikuma tiesības ir piemērojamas minētajiem papildu pakalpojumiem vai
precēm.
• Preces vai pakalpojuma cena ir atkarīga no finanšu
tirgus svārstībām, kuras pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nevar
kontrolēt un kuras var rasties atteikuma tiesību termiņā;
•
Patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas
apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ (tādām precēm, kā el. zobu
birste, epilators, el. bārdas skuveklis, bārdas/matu trimmeris, el.
matu griežamā mašīna, matu taisnotāji, apakšveļa, zeķes un
zeķubikses, smaržas, ausīs ieliekamās audio austiņas un citas
tamlīdzīga rakstura preces).
Garantija
Precēm, kuras iegādātas vietnē www.opentools.lv, tiek nodrošināta ražotāja garantija.
Ražotāja noteiktā garantija parasti ir 2 gadi, bet tas var būt arī iesāks vai garāks termiņš̌.
Ja
ražotājs ir noteicis garantijas termiņu, kas ir mazāks par diviem
gadiem, patērētājs ir tiesīgs divu gadu laikā no pirkuma brīža
iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem.
Ražotāja garantija ir spēkā, ja pircējs var uzradīt:
- Pirkuma apliecinošu dokumentu (čeku vai pavadzīmi)
Lai saņemtu ražotāja garantijas pakalpojumus, Patērētājam
nepieciešams nogādāt preci OPEN TOOLS pārstāvim. Izmaksas, kas saistītas
ar preces transportēšanu līdz Pārdevējam, sedz Patērētājs.
Ražotāja garantijas nosacījumi neattiecas uz aksesuāriem,
izejmateriāliem, barošanas elementiem un piederumiem ar ierobežotu
resursu.
Ražotāja garantija nav spēkā, ja preces bojājumi radušies Patērētājam vainas dēļ:
1. Precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi.
2. Prece nav lietota atbilstoši tam paredzētajam mērķim vai nav ievērota preces lietošanas instrukcija.
3. Precei ir mehāniski bojājumi.
4. Precei ir bojājumi, kuri radušies sadzīves un ārējo faktoru dēļ, piemēram - mitrums, triecieni, skrāpējumi.
5. Precei veikts patvaļigs remonts nesertificētā servisa centrā.
6. Precei izmantoti nepiemēroti piederumi, barošanas elementi, izejmateriāli, un ja tas izraisījis preces bojājumus.
7. Prece ir izmantota ražošanas vai profesionāliem mērķiem.
8. Precei ir radušies bojājumi nepareizas transportēšanas rezultātā.
Atgādinām, ka Patērētājam 24 mēnešu laikā no preces piegādes
dienas ir likumā noteiktās tiesības pieteikt prasījumu par līguma
noteikumiem neatbilstošu preci.
Strīdu risināšana
Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt
elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi:
[email protected] Sūdzība tiks izskatīta 7 (septiņu) darba
dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz
sūdzībā norādīto saziņas adresi.
Ja sūdzība tiks atzīta par
nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu
nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos
noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot
preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda
risināšanu, norādot:
*vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
*iesnieguma iesniegšanas datumu;
*strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.
Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:
Šis Līgums ir saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.
Pircējs apliecina, ka ir iepazinies ar šī Līguma noteikumiem un apņemas
tos ievērot un pildīt.
Pircējs tiek informēts, ka Pārdevējam ir tiesības jebkurā laikā vienpusēji mainīt šī Līguma noteikumus.
Piemērojamie tiesību akti un strīdu izšķiršana
Visus jautājumus, kas nav atrunāti Noteikumos un/vai nav apspriesti
Darījuma noslēgšanas laikā, Puses risina saskaņā ar Latvijas Republikā
spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.
Visus strīdus un domstarpības starp Pārdevēju un Patērētāju par
Darījuma izpildi un/vai realizēšanu, kā arī visus jautājumus par
Darījuma esamību, spēkā esamību vai izbeigšanu un/vai preču kvalitāti
vai citiem trūkumiem, Puses izšķir saskaņā ar MK noteikumos un/vai
Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteikto kārtību.
Patērētājam, kurš uzskata, ka Pārdevējs ir pārkāpis tā tiesības vai
likumīgās intereses saistībā ar Darījuma izpildi (distances patērētāja
līgumu), vispirms rakstiski jāvēršas pie Pārdevēja (izmantojot
kontaktinformāciju, kas norādīta šo Noteikumu preambulā) un jānorāda
savas prasības, izņemot gadījumu, kad Patērētājs vērsies tieši tiesā.
Patērētājs ir tiesīgs izmantot ārpustiesas strīda risināšanas iespēju: ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process.
Ja Patērētājs nepiekrīt Pārdevēja lēmumam, tas var vērsties
Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Patērētāju tiesību aizsardzības
likumā noteiktajā kārtībā.
Visi strīdi un domstarpības starp Pārdevēju un Pircēju-juridisku
personu par Darījuma izpildi un/vai realizēšanu, kā arī visi jautājumi
par Darījuma esamību, spēkā esamību vai izbeigšanu un/vai preču
kvalitāti vai citiem trūkumiem tiek risināti sarunu ceļā. Ja Puses
nespēj domstarpības izšķirt sarunu ceļā, attiecīgais strīds tiek
iesniegts Latvijas Republikas tiesā saskaņā ar Latvijas Republikas
normatīvajiem aktiem.
Domstarpību gadījumā jāievēro Noteikumi, kas ir spēkā Darījuma noslēgšanas brīdī.
Ja kāds no šo Noteikumu punktiem tiek atzīts par nelikumīgu, spēkā
neesošu vai nepiemērojamu, pārējie šo Noteikumu nosacījumi paliek spēkā
un piemērojami pilnā apmērā.
Personas datu aizsardzība
Puses apņemas Darījuma izpildes laikā iegūtos personas datus
apstrādāt tikai Darījuma mērķiem. Apstrādājot personas datus, Puses
ievēro Latvijas Republikas tiesību aktu prasības. Apstrādājot personas
datus, Pusēm nav tiesību nodot šādus datus ārpus Eiropas Savienības vai
Eiropas Ekonomikas zonas.
Nobeiguma noteikumi
Pircējs, noslēdzot Darījumu, apliecina, ka ar Noteikumiem ir iepazinies un tiem piekrīt.
Pārdevējs patur tiesības vienpusēji mainīt Noteikumus un
nosacījumus, atsevišķi neinformējot Pircēju par šo darbību veikšanu.
Darījumu regulē Noteikumi, kuru redakcija bija spēkā Darījuma
noslēgšanas brīdī.
Visus paziņojumus, vēstules un citus dokumentus Puses viena otrai
sūta ierakstīta sūtījuma veidā uz Pušu iesniegtajām adresēm, un tie tiek
uzskatīti par paziņotiem 7. dienā pēc to nodošanas pastā. Ja Puse maina
savu adresi, citus rekvizītus vai pārstāvjus, tai par to jāpaziņo otrai
Pusei 2 (divu) darba dienu laikā.
www.opentools.lv vietnē izvietotajiem Preču attēliem ir ilustratīva
nozīme. Pārdevējs nevar garantēt, ka Pircēja ierīces ekrāns precīzi
atspoguļos Preču krāsas. Pircējs saprot, ka Preces var nebūtiski
atšķirties no to attēliem.
Saskaņā ar Pievienotās vērtības nodokļa likuma 1.panta 12.punktu,
preču piegāde ir darījums, kas izpaužas kā īpašuma tiesību uz lietu
nodošana citai personai, lai tā varētu rīkoties ar lietu [..]; Saskaņā
ar PADOMES DIREKTĪVU 2006/112/EK (2006. gada 28 novembris) par kopējo
pievienotās vērtības nodokļa sistēmu 14.panta pirmo daļu, preču piegāde
ir tiesību nodošana rīkoties ar materiālu īpašumu kā īpašniekam saskaņā
ar LR Pievienotās vērtības nodokļa likumu.