Noteikumi

Distances pirkuma noteikumi – LĪGUMS

Distances pirkuma noteikumi-Līgums nosaka sekojošas lietas:
    • Pirkšanas un pārdošanas kārtību
    • Pārdevēja un Pircēja pienākumus un tiesības
    • Pārdevēja piedāvāto Preču un/vai pakalpojumu iegādes un apmaksas noteikumus
    • Preču un/vai pakalpojumu piegādes un atpakaļ atdošanas procedūru
    • Pārdevēja un Pircēja atbildību
    • Nosaka citus ar Preču un/vai pakalpojumu pirkšanu un pārdošanu saistītos jautājumus
 
Pārdevējs
OPEN TOOLS SIA, uzņēmuma reģ. Nr. 40203526916, PVN reģ. Nr. LV40203526916, adrese: Latgales iela 3b, Alūksne, LV-4301, Latvija, tel. +371 26272360, e-pasts: [email protected]
 
Pircējs
Fiziska vai juridiska persona, kura izdara pasūtījumu www.opentools.lv interneta tirdzniecības vietnē un veic apmaksu Līguma norādītajos veidos un apstiprina, ka piekrīt Lietošanas noteikumiem. Distances līgums attiecas uz visiem pasūtījumiem un pirkumiem, kas veikti www.opentools.lv interneta tirdzniecības vietnē. Šis Distances līgums neattiecas uz pirkumiem, ko Pircējs veicis klātienē.
 
Prece
Preces, kuras var iegādāties vietnē www.opentools.lv.
Visas cenas www.opentools.lv ir norādītas EUR valūtā ar PVN 21%. Norādītās cenas par precēm neietver piegādes izmaksas. Preču saņemšana OPEN TOOLS preču izsniegšanas punktā ir bezmaksas.
 
Pasūtījums
Pircēja izteikts piedāvājums no Pārdevēja iegādāties Preces vai Piegādes pakalpojumu Pircēja noteiktā apjomā.
 
Piegādes pakalpojums
Pakalpojums, kura rezultātā tiesības uz Preci tiek nodotas Pircējam uz viņa paša rēķina, un ko Pārdevējs piedāvā Pircējam www.opentools.lv vietnē par Pārdevēja noteiktām cenām; Piegādes pakalpojuma cena ir norādīta pie preces. Apjoma Piegādes cena tiek noteikta no Pārdevēja puses pēc šāda pakalpojuma pieprasījuma saņemšanas izdarot pirkumu. Par piegādes cenu Pārdevējs sazinās ar Pircēju pēc šāda pakalpojuma pieprasījuma saņemšanas un informē par tā izmaksām. Pircējam ir tiesības piekrist vai atcelt šī pakalpojuma pirkumu. Preču saņemšanas Pārdevēja preču izsniegšanas punktā ir standarta bezmaksas preču saņemšana. Preču piegādes, nosūtīšanas, saņemšanas pakalpojums ir maksas pakalpojums izņemot gadījumus, ja ir veikta atsevišķa vienošanās.
 
Grozs
Pircēja www.opentools.lv vietnē pirkšanai izvēlēto Preču un Piegādes pakalpojumu saraksts.
 
Mans profils
www.opentools.lv vietnē Pircēja izveidots lietotāja profils Darījuma veikšanai, kurā tiek saglabāta Pircēja noslēgto Darījumu vēsture (ieskaitot informāciju par veiktajiem pasūtījumiem), kontaktinformācija, piegādes adrese un cita Pircēja ievadīta/norādītā informācija/dati.
 
Darījums
Līgums starp Pircēju un Pārdevēju par Preces pirkumu un Pakalpojuma sniegšanu, kas noslēgts neklātienē, izmantojot distances saziņas līdzekļus.
 
Pasūtījuma numurs
Numurs, kurš tiek piešķirts Pircēja Pasūtījumam.
 
MK noteikumi
Ministru kabineta noteikumi Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu”, kuri piemērojami, ja Pircējs kā Patērētājs izmanto www.opentools.lv vietni, lai iegādātos OPEN TOOLS piedāvātās Preces.
 
Līguma priekšmets
www.opentools.lv piedāvātās preces pārdošana notiek ar internetā izvietota piedāvājuma starpniecību, saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10. pantu, šādā gadījumā, pircējam veicot pasūtījumu, starp pircēju un pārdevēju tiek slēgts Distances līgums.
 
Pārdevējs www.opentools.lv vietnē pārdod, un Pircējs no Pārdevēja pērk Preces un pasūta Piegādes pakalpojumus par Pārdevēja noteiktajām cenām. Par Preču un Piegādes pakalpojumu klāstu un daudzumu Puses individuāli vienojas, ikreiz tās/tos pērkot/pārdodot.
 
Darījums ir noslēgts, tiklīdz Pircējs ir veicis Pasūtījumu un tā apmaksu šeit noteiktajā kārtībā.
 
Pēc maksājuma veikšanas saskaņā ar maksas noteikumiem un pēc Preces nodošanas Pircējam, Pircējs ir Preces īpašnieks. Atbildība par Preču nejaušas bojāejas vai sabojāšanās risku pāriet Pircējam, kad Pircējs vai trešā persona, kuru norādījis Pircējs, ir saņēmis Preces.
 
Pārdevējs nav atbildīgs par sekām, kas var iestāties Pircējam, ja Pircējs nodevis trešajai personai savu www.opentools.lv vietnes paroli un/vai pasūtījuma numuru un/vai apstiprinājumu, kad Pasūtījums ir sakomplektēts un sagatavots izsniegšanai.
 
 
Pirkšanas noteikumi
Veicot pasūtījumu www.opentools.lv vietnē nospiežot pogu "Apstiprināt pirkumu" pircējs piekrīt saņemt preces piegādes dokumentu elektroniski un bez paraksta uz norādīto e-pastu. Tā kā preču tirdzniecība notiek interneta vidē, tad darījuma partneris akceptē preču piegādes pavadzīmes/rēķinus, kas ir izveidotas elektroniski un nesatur parakstu.
 
Pircējs pasūta Preces, aizpildot attiecīgu pasūtījuma formu Pārdevēja mājas lapā www.opentools.lv. Veicot pasūtījumu, Pircējs apņemas norādīt precīzu informāciju, t.i., vārdu, uzvārdu, piegādes adresi (ja izvēlēta šāda opcija) un savu kontaktinformāciju un nospiežot uz lauka „Apmaksa“. Preces pasūtīšana uzskatāma par Pircēja piedāvājumu Pārdevējam noslēgt šo Distances līgumu par pasūtītās Preces piegādi un par Pircēja piekrišanu iegādāties pasūtīto Preci par norādīto cenu. Personas dati, kas attiecas uz preces piegādi, netiek nodoti trešajai personai, izņemot piegādātāju pasūtījuma piegādes nodrošināšanai.
 
Pasūtījumus Pircējs var veikt 24 stundas diennaktī, bet pasūtījumu komplektēšanu Pārdevējs veic: darba dienās no plkst. 9.00 līdz 17.00, sestdienās, svētdienās un svētku dienās – komplektēšana netiek veikta (izņemot gadījumus, kad Pircējs ir personīgi sazinājies ar Pārdevēju un ir atrunāta steidzama komplektēšana un piegāde).
 
Pārdevējs nosūta Pircējam apstiprinājumu par pasūtījuma pieņemšanu e-pasta veidā. Ja Pircējs nesaņem apstiprinošu e-pastu, tad pasūtījums nav pieņemts. 
 
Pasūtījumu apstrāde notiek katru darba dienu, bet izņēmumu gadījumos var aizņemt līdz pat 2 (divām) darba dienām, tāpēc, ja preču iegāde ir nepieciešama steidzami, iesākam sazināties telefoniski.
OPEN TOOLS patur tiesības atsevišķus pasūtījumus - (daudz preču pozīciju, liels pasūtījuma apmērs, liela kopsumma) apstrādāt tikai pēc apmaksas saņemšanas.

 
Preču atlikumiem ir informatīvs raksturs, to atjaunošana notiek dienas laikā. Ja Jūsu izvelētā prece nebūs pieejama, mēs piedāvāsim tās aizvietošanu ar līdzvērtīgu vai saņemšanu līdz ar jaunu preču pievedumu. Precēm, kuras ir eksponētas kā ‘’Ar defektu’’, ‘’Nekomplekts’’, komplektācija var atšķirties no attēlā redzamā.
 
Elektroniski noslēgtie līgumi turpmākai apskatīšanai mājas lapā netiek saglabāti. 
 
Par pasūtīto preci var norēķināties izmantojot bankas pārskaitījumu, iespējams arī norēķins preces saņemšanas brīdī ar maksājumu karti.
 
 
Piegādes laiki
Pasūtot preci piedāvājam izvēlēties vienu no diviem preces saņemšanas veidiem: bezmaksas – pasūtītā prece tiek saņemta preču izsniegšanas punktā. Vai ar piegādi – pasūtītā prece tiek piegādāta uz preču pakomātu vai norādītajā adresē kā maksas pakalpojums. Preces tiek piegādātas ar Omniva, Venipak, DPD un Latvijas Pasts starpniecību. Klients var izvēlēties starp piegādi uz preču pakomātu vai kurjera piegādi uz izvēlēto adresi. Preču piegāde iespējama arī kā Pārdevēja transporta pakalpojums. 
 
Preces tiek piegādātas darba dienās no 8:00 līdz 17:00, ar atsevišķiem izņēmumiem, kad piegāde šājā laika posmā nav iespējama, Pārdevējs vai piegādes pakalpojuma izpildītājs sazināsies ar Pircēju, lai saskaņotu piegādes laiku ārpus darba laika, kā arī brīvdienās un svētku dienās.
 
Izdarot pasūtījumu uz precēm, kuras atrodas piegādātāja noliktavā, piegāde uz preču pakomātiem parasti tiek izpildīta 2-3 darba dienu laikā. Preču piegāde ar kurjera pakalpojumu parasti tiek izpildīta 3-5 darba dienu laikā, atkarībā no kurjeru kompāniju noslodzes un sezonalitātes. Atsevišķos izņēmuma gadījumos, kad būtu notikusi situācija, kuru iepriekš nebūtu bijis iespējams paredzēt (transporta piegādes nelaimes gadījums, zādzība, trešās personas nolaidība, vai tīša mantas iznīcināšana) maksimālais piegādes laiks var sasniegt līdz 10 darba dienām. Taču, ja Pircējs ir izdarījis pirkumu par preci, kura nav pieejama Pārdevēja noliktavas atlikumos, Pārdevējs par to informē pircēju un saskaņo jaunu piegādes laiku. Atkarībā no izvēlētās preces, atsevišķos izņēmuma gadījumos maksimālais piegādes laiks līdz pasūtītā prece atgriežas Piegādātaja noliktavas krājumos var sasniegt līdz 20 darba dienām, neskaitot klienta izvēlēto piegādes veidu.
 
Preces tiek piegādātas līdz mājas ārdurvīm, bez ienešanas vai uznešanas, jums ir jānodrošina precu pieņemšana un izkraušana. Visos gadījumos preces piegādes laiks un piegādes maksa tiek saskaņota pasūtījuma noformēšanas laikā.
 
Pirms sākat iegādāto preci izmantot, lūdzu rūpīgi izlasiet preces lietošanas instrukciju un preci lietot tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem.
 
 
Atteikuma tiesības
Balstoties uz Latvijas Ministru kabineta noteikumu „Noteikumi par distances līgumu” klientam ir tiesības, neuzrādot atteikšanās iemeslu, 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā atteikties no www.opentools.lv iegādātās preces un atdot to atpakaļ pārdevējam, izņemot MK noteikumos minētos gadījumus.
 
Atteikuma tiesību izmantošanas termiņš beigsies pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad jūs esat ieguvis vai trešā persona, kas nav pārvadātājs, bet kuru jūs esat norādījis kā preču saņēmēju, ir ieguvusi preces valdījumā. Lai izvairītos no strīdus situācijām, Preces saņemšanas brīdī Pircējam ir jāpārliecinās vai tā atbilst pasūtījumam (krāsa, preces nosaukums un citi būtiski parametri).
 
Lai, atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja savu paziņojumu par atteikumu tiesību izmantošanu nosutīsiet pirms atteikuma tiesību termiņa beigām:
 
Ja Pircējs vēlas izmantot atteikuma tiesības, tādā gadījumā tam ir jāsazinās ar Pārdevēju pa e-pastu: [email protected] . Pircējs saņem no Pārdevēja atbildi ar iesniedzamajiem datiem preces atgriešanai un kopā ar čeka vai Pavadzīmes/Rēķina kopiju tos iesniedz Pārdevējam.
 
Preci bezmaksas var atgriezt Pārdevēja standrta preču izsniegšanas punktā iepriekš sazinoties un pārliecinoties, ka Pārdevēja pārstāvis atrodas uz vietas. Vai arī Pircējam preci nosūtot uz saskaņoto pakomātu vai piegādājot to ar kurjera starpniecību. Pircējam ir obligāts pienākums saglabāt un nesabojāt Preces oriģinālo iepakojumu. 
 
Pircējam ir pienākums saglabāt gan kurjerpasta dokumentus par Preces saņemšanu, gan pasta/kurjerpasta dokumentus par Preces atgriešanu Pārdevējam.
 
Sīkāku informāciju par to, kas ir distances līgums un atteikuma tiesības, Pircējs var iepazīties sekojošā mājas lapas adresē: http://www.ptac.gov.lv
 
Naudu par atgriežamo Preci un tās piegādes izmaksām Pārdevējs pārskaita uz Pircēja norādīto bankas kontu 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā vai ātrāk pēc Līguma izbeigšanas un atgrieztās preces saņemšanas saskaņā Pircēja atteikumu. Jebkurā gadījumā no Jums saistībā ar šādu atmaksāšanu netiks iekasēta nekāda maksa. Mēs varam aizturēt atmaksājumu līdz brīdim, kad mēs būsim saņēmuši preces atpakaļ vai, kad Jūs būsiet iesniedzis apliecinājumu par to, ka preces ir nogādātas atpakaļ, atkarībā no tā, kura darbība tiek izpildīta agrāk. 
 
Atteikuma tiesību izmantošanas termiņā Jums ir tiesības preci lietot tiktāl, cik tas nepieciešams preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudei. (tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā). Izmantojot atteikuma tiesības, Jūs esat atbildīgs par preces lietošanu, kas pārsniedz preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudes nolūkam paredzēto. Jūs esat atbildīgs par tādu preces lietošanu atteikuma tiesību izmantošanas termiņā, kas nav savienojama ar labas ticības principu, kā arī par preces vērtības, kvalitātes un drošuma samazināšanos. Prece, kurai ir lietošanas pazīmes vai bojāts iepakojums nevar tikt atgriezta.
 
OPEN TOOLS saglabā tiesības atteikties pieņemt preci, kura nav pilnā komplektācijā. 
 
Ja preces lietošanas laikā precei ir radušās tehniska rakstura problēmas, preces servisa apkalpošana tiks veikta saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām. Preces servisa apkalpošanas laikam jābūt likumā notektajos termiņos.
 
Par preces kvalitāti saņemtās pretenzijas tiks risinātas saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām, atbilstoši reglamentējošajiem Ministru kabineta noteikumiem.
 
Atgādinām, ka PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.
 
Ievērojot Latvijas Republikas likumdošanas normas, OPEN TOOLS saglabā ar pircējiem noslēgtos pirkuma līgumus grāmatvedības kārtošanai nepieciešamajā apjomā.
 
Ministru kabineta 2014.gada 20. maija noteikumi Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.punkts nosaka ka, patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
 
    • Prece tiek izgatavota pēc Patērētāja norādījumiem vai Prece ir nepārprotami personalizēta;
    • Prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
    • Patērētājs ir atvēris iepakojumu Precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;
    • Prece tās īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;
    • Patērētājs ir vienojies ar Pārdevēju veikt steidzamus remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus. Ja Pārdevējs, ierodoties pie Patērētāja, sniedz papildu pakalpojumu vai piegādā preces, kas nav nepieciešamās rezerves daļas, lai veiktu remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus, atteikuma tiesības ir piemērojamas minētajiem papildu pakalpojumiem vai precēm.
    • Preces vai pakalpojuma cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nevar kontrolēt un kuras var rasties atteikuma tiesību termiņā; 
    • Patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ (tādām precēm, kā el. zobu birste, epilators, el. bārdas skuveklis, bārdas/matu trimmeris, el. matu griežamā mašīna, matu taisnotāji, apakšveļa, zeķes un zeķubikses, smaržas, ausīs ieliekamās audio austiņas un citas tamlīdzīga rakstura preces).
 
 
Garantija
Precēm, kuras iegādātas vietnē www.opentools.lv, tiek nodrošināta ražotāja garantija.
Ražotāja noteiktā garantija parasti ir 2 gadi, bet tas var būt arī iesāks vai garāks termiņš̌.
Ja ražotājs ir noteicis garantijas termiņu, kas ir mazāks par diviem gadiem, patērētājs ir tiesīgs divu gadu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem. 
 
Ražotāja garantija ir spēkā, ja pircējs var uzradīt: 
  • Pirkuma apliecinošu dokumentu (čeku vai pavadzīmi)
 
Lai saņemtu ražotāja garantijas pakalpojumus, Patērētājam nepieciešams nogādāt preci OPEN TOOLS pārstāvim. Izmaksas, kas saistītas ar preces transportēšanu līdz Pārdevējam, sedz Patērētājs. 
Ražotāja garantijas nosacījumi neattiecas uz aksesuāriem, izejmateriāliem, barošanas elementiem un piederumiem ar ierobežotu resursu.
 
Ražotāja garantija nav spēkā, ja preces bojājumi radušies Patērētājam vainas dēļ:
1. Precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi.
2. Prece nav lietota atbilstoši tam paredzētajam mērķim vai nav ievērota preces lietošanas instrukcija.
3. Precei ir mehāniski bojājumi.
4. Precei ir bojājumi, kuri radušies sadzīves un ārējo faktoru dēļ, piemēram - mitrums, triecieni, skrāpējumi.
5. Precei veikts patvaļigs remonts nesertificētā servisa centrā.
6. Precei izmantoti nepiemēroti piederumi, barošanas elementi, izejmateriāli, un ja tas izraisījis preces bojājumus.
7. Prece ir izmantota ražošanas vai profesionāliem mērķiem.
8. Precei ir radušies bojājumi nepareizas transportēšanas rezultātā.
 
Atgādinām, ka Patērētājam 24 mēnešu laikā no preces piegādes dienas ir likumā noteiktās tiesības pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci.
 
 
Strīdu risināšana 
Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi:  [email protected] 
Sūdzība tiks izskatīta 7 (septiņu) darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.
Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:
     *vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju; 
     *iesnieguma iesniegšanas datumu; 
     *strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu. 

Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem: 
 
Šis Līgums ir saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem. Pircējs apliecina, ka ir iepazinies ar šī Līguma noteikumiem un apņemas tos ievērot un pildīt.
 
Pircējs tiek informēts, ka Pārdevējam ir tiesības jebkurā laikā vienpusēji mainīt šī Līguma noteikumus.
 
 
Piemērojamie tiesību akti un strīdu izšķiršana
Visus jautājumus, kas nav atrunāti Noteikumos un/vai nav apspriesti Darījuma noslēgšanas laikā, Puses risina saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.
 
Visus strīdus un domstarpības starp Pārdevēju un Patērētāju par Darījuma izpildi un/vai realizēšanu, kā arī visus jautājumus par Darījuma esamību, spēkā esamību vai izbeigšanu un/vai preču kvalitāti vai citiem trūkumiem, Puses izšķir saskaņā ar MK noteikumos un/vai Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteikto kārtību.
 
Patērētājam, kurš uzskata, ka Pārdevējs ir pārkāpis tā tiesības vai likumīgās intereses saistībā ar Darījuma izpildi (distances patērētāja līgumu), vispirms rakstiski jāvēršas pie Pārdevēja (izmantojot kontaktinformāciju, kas norādīta šo Noteikumu preambulā) un jānorāda savas prasības, izņemot gadījumu, kad Patērētājs vērsies tieši tiesā.
 
Patērētājs ir tiesīgs izmantot ārpustiesas strīda risināšanas iespēju: ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process.
 
Ja Patērētājs nepiekrīt Pārdevēja lēmumam, tas var vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteiktajā kārtībā.
 
Visi strīdi un domstarpības starp Pārdevēju un Pircēju-juridisku personu par Darījuma izpildi un/vai realizēšanu, kā arī visi jautājumi par Darījuma esamību, spēkā esamību vai izbeigšanu un/vai preču kvalitāti vai citiem trūkumiem tiek risināti sarunu ceļā. Ja Puses nespēj domstarpības izšķirt sarunu ceļā, attiecīgais strīds tiek iesniegts Latvijas Republikas tiesā saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.
 
Domstarpību gadījumā jāievēro Noteikumi, kas ir spēkā Darījuma noslēgšanas brīdī.
 
Ja kāds no šo Noteikumu punktiem tiek atzīts par nelikumīgu, spēkā neesošu vai nepiemērojamu, pārējie šo Noteikumu nosacījumi paliek spēkā un piemērojami pilnā apmērā.
 
 
Personas datu aizsardzība
Puses apņemas Darījuma izpildes laikā iegūtos personas datus apstrādāt tikai Darījuma mērķiem. Apstrādājot personas datus, Puses ievēro Latvijas Republikas tiesību aktu prasības. Apstrādājot personas datus, Pusēm nav tiesību nodot šādus datus ārpus Eiropas Savienības vai Eiropas Ekonomikas zonas.
 
Ar Pārdevēja Privātuma politiku Pircējs var iepazīties www.opentools.lv.
 
 
Nobeiguma noteikumi
Pircējs, noslēdzot Darījumu, apliecina, ka ar Noteikumiem ir iepazinies un tiem piekrīt.
 
Pārdevējs patur tiesības vienpusēji mainīt Noteikumus un nosacījumus, atsevišķi neinformējot Pircēju par šo darbību veikšanu. Darījumu regulē Noteikumi, kuru redakcija bija spēkā Darījuma noslēgšanas brīdī.
 
Visus paziņojumus, vēstules un citus dokumentus Puses viena otrai sūta ierakstīta sūtījuma veidā uz Pušu iesniegtajām adresēm, un tie tiek uzskatīti par paziņotiem 7. dienā pēc to nodošanas pastā. Ja Puse maina savu adresi, citus rekvizītus vai pārstāvjus, tai par to jāpaziņo otrai Pusei 2 (divu) darba dienu laikā.
 
www.opentools.lv vietnē izvietotajiem Preču attēliem ir ilustratīva nozīme. Pārdevējs nevar garantēt, ka Pircēja ierīces ekrāns precīzi atspoguļos Preču krāsas. Pircējs saprot, ka Preces var nebūtiski atšķirties no to attēliem.
 
Saskaņā ar Pievienotās vērtības nodokļa likuma 1.panta 12.punktu, preču piegāde ir darījums, kas izpaužas kā īpašuma tiesību uz lietu nodošana citai personai, lai tā varētu rīkoties ar lietu [..]; Saskaņā ar PADOMES DIREKTĪVU 2006/112/EK (2006. gada 28 novembris) par kopējo pievienotās vērtības nodokļa sistēmu 14.panta pirmo daļu, preču piegāde ir tiesību nodošana rīkoties ar materiālu īpašumu kā īpašniekam saskaņā ar LR Pievienotās vērtības nodokļa likumu.